תשתיות מחשוב ו-ITIT header icn

ביום-יום העבודה במשרד שלכם שטה על מי מנוחות. כל העובדים יודעים מה תפקידם במערכת והכול מתקתק כמו שעון. אבל מה קורה כשיש תקלה? מה עושים כשהמחשב או השרת מפסיקים לעבוד? כשהמדפסת לא מדפיסה והפקס מסרב לשלוח מסמכים חשובים?

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לנו יש מעל 15 שנות ניסיון בלפתור בדיוק את הבעיות האלה וחשוב מכך - למנוע מרובן לקרות.

כל משרד, קטן כגדול, זקוק לתחזוקה שוטפת מאחורי הקלעים, כדי שאתם, בקדמת הבמה, תוכלו לעסוק במה שחשוב באמת - העבודה שלכם.
אנחנו כאן לשירותכם - זמינים בטלפון ובמייל, לפתור כל תקלה מרחוק או באמצעות טכנאי שיגיע ישירות למשרדכם. נספק לכם שירות כולל ומקיף – אספקה והתקנה של מחשבים ותוכנות, אנטי וירוס, אנטי ספאם, שרתים, מחשוב ענן ועוד.

כל משרד הוא שונה וייחודי ולכן אנחנו נתאים לכם חבילת שירות המתאימה למידותכם:

אם אתם משרד של עד 3 משתמשים - נוכל לעבוד בחיוב שעתי לפי עבודה. בכל פעם שתזדקקו לשירותינו או תרצו לקבוע ביקור תחזוקה כללי, תחויבו רק עבור זמן העבודה של הטכנאי בפועל.

אם במשרדכם 3-10 עמדות מחשבים - נמליץ לכם על חבילה של "בנק שעות". בנק שעות עובד כמו כרטיסיה - רוכשים כמות שעות מוגדרת מראש, ובכל טיפול, התקנה או ביקור, בנק השעות מחויב במשך הטיפול. לבנק אין תוקף והוא אינו מוגבל בזמן. תוכלו לנצל את השעות שרכשתם מתי שרק תירצו. תוכלו תמיד להתעדכן מולנו כמה שעות נותרו לכם בבנק וכמה בדיוק חויבתם עבור כל עבודה, גם אם היא התבצעה מזמן. קיימות חבילות שונות של בנקי שעות, ככל שתרכשו שעות רבות יותר, כך גם גדלה ההנחה עבור שעת עבודה.

אם במשרדכם מעל 10 עמדות מחשבים, מומלץ לעבוד בשיטת ריטיינר חודשי (חוזה שירות). מדובר בחיוב חודשי או שנתי קבוע בו אין הגבלה על כמות שעות. במסגרת החוזה אתם זכאים לביקור חודשי ע"י טכנאי קבוע, שיכיר אתכם ואת כל המערכות במשרדכם וידאג לתחזוקה שוטפת של המחשבים, השרת והציוד הנלווה. בנוסף כמובן לשירות וטיפול בתקלות הן מרחוק והן ע"י טכנאי שיגיע למשרד. קיימים סוגים שונים ומגוונים של חוזי תחזוקה חודשיים ואנחנו נתאים את החוזה המתאים ביותר לצרכים שלכם.

רוצה פרטים נוספים על פתרונות תשתיות המחשוב שלנו?
מלא פרטים בטופס ונציג RVM ייצור אתך קשר בהקדם!
 
 
intel
microsoft
eset
symantec
bricscad
alconsoft
nuance
ibm