אופיס 365 - פתרון גדול לעסקים קטנים
עבודה במשרד משולבת עם עבודת שטח דורשת זמינות גבוהה של המידע הארגוני. משרדי תכנון, אדריכלות ועיצוב ועסקים באופן כללי מוצאים את אופיס 365 כפתרון חסכוני וחכם, המאפשר יצירה, שמירה איתור ושיתוף מידע באופן יעיל ואפקטיבי. על יתרונות אופיס 365 לעסק שלך:
שימוש במקביל לכמה משתמשים
אופיס 365, מהווה פלטפורמה ליצירה נוחה ואיכותית של מידע על גבי תוכנות האופיס המוכרות: Word, Excel, Access, MS-Project, PowerPoint, Outlook ועוד. אולם בניגוד לאופיס המותקן על גבי תחנת מידע ועבודה, אשר עבורו נדרש אישור ורישיון ספציפי, באופיס 365, ניתן לבצע שימוש ברישיון פתוח עבור 5 מחשבים או מכשירים אחרים.
שיטת תשלום גמישה
לאופיס 365 מחיר חודשי ושנתי. העלות היא עבור השימוש בכלל התוכנות הבסיסיות, ועבור עד 5 מחשבים/טלפונים/טאבלטים. כך שמדובר בפתרון יעיל וחסכוני עבור משרדים. כלל התוכנות מגיעות בגרסאות ובעדכונים האחרונים, ותומכות בשפה העברית. ניתן להפסיק את המנוי בשליחת מייל או יצירת קשר.
החיבור לענן עושה את ההבדל
הדרך האולטימטיבית לעבוד בסנכרון מלא עם יתר עובדי המשרד, לדעת מי מחובר ומתי, ליהנות מגישה מלאה ופתוחה לכל הקבצים באמצעות תיקיות רשת, ולעדכן אותם. לוח שנה שיתופי, קביעת פגישות, ניהול תיבות דואר ארגוניות מאובטחות ובעלות ממשק מוכר ונח למשתמש.
ליהנות מיכולת נוחה של שיתוף קבצים ומשטח אחסון של 50GB לכל משתמש.
המידע נשאר מסונכרן, On Lineומאובטח ובאמצעות מערכת גיבוי מתקדמת בענן (בתוספת תשלום) ניתן להבטיח הגנה מפני וירוסים. ניתן אף לצפות בגרסאות קודמות למסמכים על מנת לבצע השוואות על ציר הזמן.
לאופיס 365 מחירים אשר משקפים את העלות לתועלת, וחוסכים בצורך לרכוש אמצעי גיבוי למידע כמו כוננים, שרתים ודיסקים, שטח אחסון פיזי ורישיונות לכל עמדת עבודה.
אר. וי. אם מערכות מתמחה בפתרונות ושירותי מחשוב כוללים לעסקים. ליצירת קשר דרך הטלפון: 072-2442222 או קבלו מידע נוסף כאן