טיפים ומאמרים

בעידן של היום כל מספר חודשים יוצאת גרסה חדשה, מתגלה טיפ חדש, מומצאים קיצורי דרך נוספים, קמות תוכנות שתומכות ומשלימות תוכנות ישנות. כך שהעובד הממוצע, וגם אם הוא בקיא בענייני תוכנה, זקוק מדי פעם לעזרה, מישהו לפנות אליו, שישלים לו פערים, או ייתן לו טיפ לייעול.
לשם כך בדיוק קיימות חברות תמיכה טלפונית לאוטוקאד. תמיכה טלפונית מהווה שיטה נוחה בלא מגע ישיר או צורך בהגעה לאתר הלקוח. כל שצריך הוא הרמת השפופרת הקרובה והקשבה.

אוטוקאד

Autocad הינה תוכנת שרטוט מבית Autodesk. ייעודה העיקרי הנו שרטוט ודימוי אלמנטים דו ותלת ממדיים. היא משמשת אדריכלים, מעצבי פנים, אנשי הנדסה ותעשייה, עובדי מועצות מקומיות וסטודנטים. היא מונה מיליוני משתמשים מכל העולם בזכות כליה הגמישים, היעילים והידידותיים למשתמש. אומנם היא נמנית עם התוכנות הקלות ללימוד הביתי, אך שבאמת רוצים להיכנס לנבכי היתרונות שבה, חשוב להיות זמינים לקבל עזרה, הדרכה והכוונה, ואם כבר יש תמיכה טלפונית לאוטוקאד אז הדרך לפתרון קרובה מאי פעם.

תמיכה טלפונית

בהרמת טלפון אחת, ניתן לקבל מספר רב של שירותים. ממידע על עבודה עם פונטים, בעיות הדפסה, בעיות קונפיגורציה, מהירות תגובה, תיקון שגיאות, הבנת מקור השגיאות, מניעת קריסת מערכות ועד תיקון ושחזור שרטוטים. כיום הרבה משרדים עובדים עם התוכנה, לא תמיד כולם מתמחים בה, ולא פעם ניתן לאבד זמן עבודה יקר על חיפוש פקודה, או להפך להשקיע זמן עבודה יקר בעשיית מספר פעולות, שלו הייתם יודעים את פעולת הקיצור, הייתם חוסכים חלק גדול מהזמן. לכן שווה כשנתקעים, או כשיש זמן פנוי להרים טלפון ולקבל מענה אדיב ומקצועי.

גרסאות חדשות

כיוון שפעם בשנה יוצאת גרסה חדשה, עדכונים וטיפים מתגלים ללא הרף, גם האנשים שבקיאים באוטוקאד זקוקים לעזרה, עדכון או טיפ. מה עוד שבכל חברה יש את הדור החדש מול הדור הישן. למרות ששניהם טובים, יש לגשר על פערי המידע הקיימים בין שתי הקבוצות. תמיכה טלפונית ברוב הפעמים היא התשובה. במרחק של שפופרת ניתן מלבד מידע ותיקון קבצים פגומים, להזמין את מערך התמיכה ליום עיון מרוכז לטובת כלל העובדים, ובסופו של דבר- של החברה.

השאירו פרטים כאן ומומחה פתרונות שלנו יחזור אליכם
אנא הזן שם מלא
אנא הזן דוא"ל חוקי
אנא הזן טלפון מלא כלל קידומת
אנא הזן שם חברה
Invalid Input
Invalid Input
5