סיפורי לקוח
בהזדמנות זו אני מבקשת להודות ללב שתמיד נענה לפניותיי ופותר אותן באדיבות וסבלנות רבה תוך כדי הסברים על הנעשה.
תודה רבה על הכל,
ורדה רזניק
ניר קוץ אדריכלים
סטודיו אדריכלות נוף
שלום,
רציתי לשבח את העובד לב.
לפני כמה ימים הייתה לי תקלה במחשב, לב התקשר אליי ועזר באדיבות בסבלנות ובמקצועיות רבה.
גם כשהיו לו לקוחות אחרים הוא חזר אליי מיד לאחר מכן להמשך טיפול.
לא וויתר ונשאר איתי בטלפון עד פתרון הבעיה המאוד סבוכה שהייתה במחשב תוך הצעה של פתרונות יצירתיים וסבלנות אין קץ.
כל כך הערכתי זאת ושמחתי על פתרון הבעיה שהייתי חייבת לכתוב לכם חזרה על השירות המעולה שלכם ב-RVM.
תודה רבה!
בהערכה רבה
דנית,
שרון אדריכלים
שלום,
אנו לקוחות שלכם מזה זמן רב.
אני רוצה לציין לטובה את פבל נובק, אשר מטפל בנו בצורה נעימה, שרותית, נחמדה והכי חשוב בצורה מקצועית ביותר.
כן ירבו!!!
בברכה,
מהנדס איל גרינפלד
נש מהנדסים בע"מ
היי אביב,
קיבלתי היום טיפול יוצא דופן מפבל (האלוף!) ואני רוצה לשבח אותו מאוד על השירותיות, על כך שהבין שאין מדובר בקריאה רגילה אלא בעלת משמעות וחשיבות גדולה.
הוא לא ויתר, בדק וניסה עד שמצא פתרון וסגר את הקריאה בצורה שגרמה לי לעצור לרגע ולכתוב לך כמה מילים חמות.
תמסור לו את הערכתי הרבה.
יישר כוח!
אבי אילוז
אדירן - פתרונות טכנולוגיים איכותיים
שלום רב.
שמי רון אשואל, במקצועי אדריכל ובעל משרד קטן וצעיר העוסק בתיאום תכנון. כמו גם, לקוח שלכם מזה זמן לא רב (06/2021).
ברצוני לנצל הזדמנות זו להביע הערכתי הרבה כלפיי אביה, מוכרח להודות כי במסגרת ההכשרה שלי כאיש מקצוע לקחתי חלק בקורסים של חברה מתחרה שלכם ובסוף הקורס בקשו ממני והציעו לי לרכוש את מוצרי החברה, הציעו תנאים אטרקטיביים למי שנטל קורסים כאלו ואחרים וכיוון ששקלתי לרכוש חבילת תוכנות בדקתי בין היתר גם בחברתכם, כאן נפגשתי עם אביה בפעם הראשונה, איני חושב שלקוח נוסף הכביד בשאלות כפי שאני עשיתי, אך על כל פנייה ולעיתים נדנוד מצידי, אביה תמיד השיבה בסבלנות אין קץ ואף עשתה כל שביכולתה שאקבל את המידע ואת התנאים המתאימים לי.
מיותר לציין כי ברור שרכשתי את חבילת השרות בשל האדיבות והסבלנות של אביה, אך היה חשוב לי לוודא כי בהזדמנות הקרובה בה יבקשו ממני המלצה לחברה המספקת תוכן זה, אמליץ מיד על חברה שאלו נציגיה, כך עשיתי ומאז התווספו אליכם דרכי לפחות משרד ירושלמי חביב אחד. שמחתי לראות ולהכיר כי יש בצד השני נציגה מטעם חברה גדולה המתייחסת ללקוח בודד כמוני לא פחות מהיחס שהיה מקבל כל משרד גדול אחר.
היום פניתי לתמיכה הטכנית של חברתכם, ככל הנראה לא הצלחתי להסביר את הצורך שלי מהמחלקה הטכנית ובמידה מסוימת עמדתי מול שוקת שבורה, זאת כיוון שרכשתי בחבילת השרות שלי גם תמיכה טכנית וכלל לא נעניתי, או אז ניסיתי את מזלי בשנית,
פניתי שוב לאביה, בתקווה שאולי תוכל להכווין אותי למחלקה המתאימה לצרכים שלי, על אף שידעתי כי אביה לא בהכרח מגיעה מהתחום הטכני בו אני עוסק היא הפליאה בשליטה מלאה בהנחיה לתפעול המערכת אותה ניסיתי להשמיש, הופתעתי מהמקצועיות שלה לטובה כל כך, אך יותר מכל, שבכלל זכרה וידעה מי אני ברמה האישית הלקוח שלכם.
טוב לי שאני לקוח בחברתכם, טוב עוד יותר לכם - שאביה היא הנציגה שלכם.
סופ"ש נעים
רון
לב,
תודה רבה על השרות המסור ומהירות הביצוע.
כל זאת בשיתוף הפעולה המעולה של פיטר קופלברג מצוות הדומיינים של סלקום.
בברכה,
אהוד (אודי) גפן, אדריכל
רציתי להודות לחברה באופן כללי וללב ליידרמן באופן אישי על עזרה ותמיכה טכנית במעבר המשרדים שלנו.
על המקצועיות, הסבלנות, התמודדות מול גורמים חיצוניים (בזק, ספק המדפסת) והחזרת המשרד שלנו לתפקוד מלא לאחר לא מעט תקלות מצד ספק התקשורת.
אנחנו שמחים להמשיך לעבוד אתכם ולשדרג את המערכות שלנו בליווי שלכם. מעריכים מאוד את ההשקעה והשירות המצוין, שזה דבר לא מובן מאליו בכלל.
פלמר מערכות בניין ופיתוח בע"מ.
ברצוני לשבח מאד את השירות שקיבלתי מלב ליידרמן מהתמיכה הטכנית שלכם.
נתקלתי בבעיה הקשורה להגדרות מדפסת רשת וכאשר פניתי לתמיכה של חברת המדפסות, לא רק שלא הצליחו לפתור לי את הבעיה אלא גם התנהלו מולי בצורה מאד לא מכובדת.
כאשר לב חזר אלי מטעמכם הוא מיד הבין מה הבעיה, בדק אותה לעומק ופתר אותה בצורה יעילה ומקצועית, כל זאת תוך כדי התנהלות אדיבה ונעימה.
בברכה,
שרה בלומנטל
ה.ר.ו.א.ק בימטק בע"מ
שלום אביב,
במרבית הקריאות האחרונות שפניתי אליכם טופלתי ע"י לב מהתמיכה.
לב תמיד עונה בסבלנות ובניחותא, בודק את הפרטים לעומק.
שומעים את החיוך שלו מעבר לקו ונותן שירות מכל הלב.
הוא פשוט נהדר
בברכה,
אילנית יפת - מנהלת משרד
Master Plan Group
הייתי רוצה לציין לטובה את אנדריי ה-מ-ק-ס-י-ם.
הוא מקצועי, שירותי, אדיב, סבלני...
תשמרו עליו הכי טוב שיש.
תודה.
בברכה,
דקלה באלאמואן
מנהלת משרד
ד. האן - א. פרנקל מהנדסים ויועצים למיזוג אוויר
אביב בוקר טוב,
ירון (כשמו כן הוא) יודע להפוך את עבודתו מול לקוחותיכם לאומנות כשירה נעימה המתגלגלת לאוזני הלקוחות ולכן השיחות עימו הופכות לנעימות, חביבות ומה שמייחד אותן בעיקר שהן באות גם מבחור ענייני ומסור להפליא.
יפה,
אהוד גפן אדריכלים
אביב בוקר טוב,
עברה חצי שנה מתחילת תהליך ועד סיום החלפת השרת שהסתיים השבוע.
המעבר עצמו עבר חלק ללא השבתת עבודה ועם תקלות מעטות.
ברצוני להודות לצוות שליווה את המסע הלא פשוט הזה שתחילתו בבחינת עומק מה הם צרכי המשרד ומה נדרש כדי להבטיח את הנתונים שבלעדיהם לא נוכל לעבוד.
אני שמח שהתעקשתי ואתגרתי אתכם עם בחינה שוב ושוב של המערכת הנדרשת ושיטת העבודה העדיפה ללא קבלת דבר כמובן מאליו.
גם ההתעקשות (בעיקר של דניאל) לא לבצע מעבר עד לפתרון כל הבעיות שהתעוררו ראויה להערכה.
תודה לטדי, דניאל, אנדרי ועוד שסייעו, בטוח שתמשיכו ללוות ולפתור בעיות שבוודאי עוד יצוצו.
בברכה
אדריכל יחיעם קרוא
משרד אדריכל ערן מבל
הי אביב,
תודה על העדכון, תרגישו חופשי לפנות אלינו.
מאוד מרוצים מהשירות של RVM ושל פבל במיוחד - אתם מספר 1 🏆
בברכה,
ויקטור פרדמן
מנכ"ל
T.E.S
שלום,
רציתי להודות לכם, וכמובן לשמעון ולדניאל, על הצלחת המעבר ל-Office 365.
הפרויקט הסתיים בעזרתו הענקית של שמעון!
ישב איתי במשרד במספר ימי חמישי עד שמונה/תשע בערב על מנת שהמידע יוכל להיטען במהלך הסופ"ש,
תמיד בסבלנות, סבר פנים וחיוך! 😊
בברכה,
ענת ביבה
מנהלת משרד
קבוצת מורפוזיס
היי,
אני רוצה להודות לאליאור שעובד אצלכם בתמיכה.
אין דברים כאלה!!!!!
עובד מעולה, מסביר הכל ,סבלני שכייף לדבר איתו.
עזר לי מאוד!
אליאור - תודה רבה!
קסניה וניץ'
אלתר
תכנון ופיתוח נוף והשקיה
טל שלום,
תודה על השירות המהיר היעיל והאיכותי ולא בפעם הראשונה.
בהחלט תורם להרגשה הטובה שלנו כמקבלי שירות ולמוניטין של חברת RVM.
בברכה,
שרון כהן
מנהל מחלקות תכנון וסביבה
גיאופרוספקט
שלום,
אני רוצה להודות ולשבח את שי לוי שעובד אצלכם בתמיכה.
אין דברים כאלה!
שי היקר – תודה רבה לך.
בברכה,
ניר קפלן
ראש מחלקת רגולציה
התאחדות המלונות בישראל
תודה רבה על הכל!
ציינתי בעבר ואציין שוב: הבחירה שלי לקנות את כל המוצרים ממך הייתה חכמה, נכונה, מקצועית ומדוייקת.
לכל אורך הדרך, כל התהליך, במהלך ואחרי הקניה.
הזמינות שלך עבורי הבוקר, הטיפול והשירות המהיר והנעים כתמיד, הוכיחו שוב שצריך לדעת ממי ומה לקנות.
כל כך חשוב להיות שם עבור הלקוח גם אחרי הקניה.
המון המון תודות!!
אציין כי המענה ב-Dell היה מהיר ומקצועי מאוד, עידו שענה לי היה סבלני, מרגיע, נעים ומקצועי מאוד, והכי חשוב - התקלה טופלה ואני יכולה להמשיך לעבוד.
יישר כוח והמשך בדרך שלי כפי שאתה, בחוויה שלי - יותר ממעולה!
רינת
הי קובי,
תודה על העדכון.
עקבתי אחרי העבודה – ומאד מעריכה.
נשלים את כל הנדרש כמה שיותר מהר על מנת שלא ניפול חלילה לבעיות מצטברות.
מאד חשוב לנו ש HP יחליפו את כל החבילה שהצטברה כאן בשרת חדש.
מבקשת ללחוץ כך שיתבצע ... אם אני נדרשת באיזשהו שלב – אני פה.
תודה וכל הכבוד – כולנו פה בעבודה מלאה – טפו טפו טפו....
בברכה
רונית דוידוביץ-מרטון
ד.מ.ר. תכנון ופיתוח ערים ואזורים בע"מ