אודות RVM

acrhitecture apps 800

לקוחות יקרים,
יש לנו עדכון משמח במיוחד עבורכם.

אנחנו שמחים לבשר כי חטיבת תים קאד (תים תוכנה) מקבוצת מלם תים, רכשה מחברת RVM את האפליקציות הבאות לאוטוקאד ורוויט:

איך זה משפיע עליכם? ריכזנו כאן את כל המידע:

  • האפליקציות הקיימות שלכם ימשיכו לפעול כרגיל עד סיום תקופת המנוי שלכם
  • RVM תמשיך לספק תמיכה טכנית לחבילות האפליקציות עד סיום תקופת המנוי שלכם
  • אתם מוזמנים לפנות אלינו כאן עד לתאריך 31/3/2025 ולהאריך את המנוי הקיים לתקופה של עד שנה
  • אתם זכאים - כבר מהיום - לקבל חבילת אפליקציות "תקן" מבית תים קאד ללא עלות
    החבילה שתקבלו תהיה בתוקף עד לתאריך סיום המנוי הקיים שלכם לאפליקציות RVM, ותוכלו לבחור לעבוד עם אפליקציות RVM, אפליקציות "תקן" של תים קאד או שתיהן במקביל
  • שימו לב: השינוי רלוונטי לאפליקציות הר"מ לפלטפורמות של אוטוקאד ורוויט בלבד. במידה ואתם עובדים עם אפליקציית עברית שלנו לתוכנת בריקסקאד – ההודעה אינה רלוונטית עבורכם

הכנו כאן תשובות לשאלות שאולי תרצו לשאול:

ש: מה לגבי האפליקציות שיש לנו עכשיו? האם אוכל להמשיך להשתמש בהן?
ת: כל האפליקציות שרכשתם מ-RVM ימשיכו לפעול כרגיל עד תום תקופת המנוי.

ש: האם הרישיונות הקיימים שלנו מ-RVM עדיין תקפים?
ת: כל הרישיונות הקיימים ממשיכים להיות תקפים עד תום תקופת המנוי.

ש: למי עליי לפנות לקבלת תמיכה טכנית?
ת: התמיכה באפליקציות RVM תתבצע כרגיל ע"י מערך השירות של RVM עד תום תקופת המנוי לאפליקציות שנרכשו מ-RVM.

ש: איך אוכל לחדש את הרישיון שלי?
ת: במידה ויש לכם רישוי קיים לאפליקציות RVM, עד תאריך 31/3/2025 ותוכלו להאריך את תוקף הרישיון לעוד שנה.
פנו אלינו מכאן.

ש: האם אנחנו יכולים להתנסות בחבילת האפליקציות של תים קאד?
ת: תים קאד תעניק למנויי אפליקציות RVM, מנוי לחבילת האפליקציות "תקן" ללא עלות, עד לתום תקופת המנוי לאפליקציות שנרכשו מ- RVM.

ש: יש לנו אפליקציה אחרת שרכשנו מכם, ואינה נמצאת ברשימה הזו
ת: האפליקציות שנרכשו ע"י תים קאד נמצאות ברשימה המצורפת. אם אתם משתמשים באפליקציה אחרת שאינה נמצאת ברשימה, אז ההודעה הזו אינה רלוונטית לכם.

ש: האם יש שינוי במחירים של אפליקציות RVM?
ת: בשלב זה המחירים נשארים ללא שינוי. אם יהיו שינויים בעתיד, נודיע על כך מראש.

ש: האם אוכל לרכוש אפליקציות חדשות?
ת: ניתן לרכוש את המנוי לחבילת האפליקציות "תקן" ישירות באתר תים קאד או ליצור קשר עם נציג מכירות.

ש: האם אצטרך להתקין מחדש את האפליקציות?
ת: במידה ותעברו לעבוד עם אפליקציות "תקן" של תים קאד, יהיה צורך בהתקנה שלהן על המחשבים הרלוונטיים על ידי מחלקת התמיכה של תים קאד.

ש: האם יש תכנית הדרכה על האפליקציות של תים קאד?
ת: כן, תוכלו למצוא את כל המידע כאן.

אם יש לכם שאלות נוספות, אנחנו זמינים עבורכם בטלפון 072-2442222
במייל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. או בווטסאפ בקישור הזה.

נשמח לסייע לכם ולענות על כל שאלה.

תודה,
צוות RVM

השאירו פרטים כאן ומומחה פתרונות שלנו יחזור אליכם
אנא הזן שם מלא
אנא הזן דוא"ל חוקי
אנא הזן טלפון מלא כלל קידומת
אנא הזן שם חברה
Invalid Input
Invalid Input
5