שמי אושרת ואני עובדת בחגמ מהנדסים.
ביום ראשון המחשב הנייד שלי ויתר, וכתוצאה מכך היה נדרש להחליף לו הארד דיסק (בפעם השניה). DELL Precision 7560.
לא נעים.
ביום שלישי בשעה 12 בצהרים כבר עבדתי שוטף.
אני מוצאת לנכון לכתוב לך את המייל הזה כדי לרשום לך את שביעות רצוני המלאה מהטיפול שלכם.
ראשית – עדן. אדיב, מקצועי, נעים – פשוט תענוג לעבוד איתו.
היה צורך בעבודה בטור – קודם ליצור קשר עם דל, לתאם איתם הגעה, ורק אחרי שהם מחליפים את ההארד דיסק – עדן יכול להיכנס לעבוד.
הכל עבד חלק!
עדן התקשר מספר פעמים לאורך היום כדי לדייק את שעת הגעת דל להחלפת החלק ולבסוף, במהירות שיא – החל בהרכבת הפרופיל מחדש (סיימנו ב 17:30).
למחרת כבר ב 08:30 יצר איתי שוב קשר להשלמת העבודה.
אין מילים לתאר את הסבלנות.
בשעה 09:30 יצרה איתי קשר דורית, מצוות CAD וביצעה את ככל ההתקנות הרלוונטיות אליה.
גם כאן, יעילות, מקצוענות וסבלנות אדירה לשאלות המעצבנות שלי.
כפי שציינתי למעלה – בשעה 12 כבר עבדתי.
בימים של בשורות קשות, אני הבטחתי לעצמי לקחת כמה דקות ולכתוב לך מעט מילים משמחות.
כל הכבוד. באמת שהתפעלתי.
כמובן לא שוכחת את שמעון, שהיה חלק מהסיפור, שנדמה לפעמים שהוא מסוגל לפתור כל תקלה באשר היא בלי שום מאמץ! תמיד מציל את המצב.
אז באמת בשורות טובות שיהיו,
אושרת
ח.ג.מ מהנדסים