BIM 360 היא פלטפורמה לניהול פרויקטים, מבוססת ענן, שתוכננה במיוחד לעסקים בענף הבנייה.
הפלטפורמה נוצרה כדי לסייע למנהלי הפרויקטים וה-BIM, בהשלמת הפרויקטים שלהם במהירות רבה יותר, ללא צורך בהגדלת התקציב ועדיין לדבוק בתקני התעשייה ובפרטי הפרויקט.
BIM 360 מספקת לכם את כל הכלים והתכונות הדרושים בקבלת החלטות עסקיות נאותות לגבי פרויקט על ידי מעקב יעיל אחר מחזור חייו.
בעזרת פלטפורמה זו, למנהלים יש שליטה מוחלטת על הפרויקט שהם מבצעים ויכולת לתקן בעיות ללא עיכובים - מה שמוביל בסופו של דבר לסיום מהיר ויעיל יותר של הפרויקט כולו.
עם זאת, הכלים שמספקים BIM 360 אינם מיועדים אך ורק למנהלי פרויקטים, מכיוון שהם יכולים לשמש גם כמעט כל מי שנמצא בענף הבנייה, כמו המפקחים וקבלני המשנה, מה שמוביל לתיאום ושיתוף פעולה מוגבר.
נתקלתם בתקלה בתוכנת BIM360? פעלו לפי השלבים הבאים:
1. היכנסו ל-health.autodesk.com וודאו שאין אינדיקציה על תקלה מערכתית של חברת אוטודסק
2. היכנסו לפורטל אוטודסק מכאן וודאו שהרישיון של BIM COLLABARATE PRO בתוקף. (הנחיות לניהול רשיונות Autodesk ניתן למצוא כאן.)
3. וודאו שמותקנת על המחשב תוכנת Autodesk Drive. במידה ולא, ניתן להוריד אותה ממנוי ה-AUTODESK של המשתמש.
4. בדקו האם מותקן Desktop Connector עדכני. הוראות והסברים ניתן למצוא כאן.
5. אחרי כל התקנה יש לבצע אתחול למחשב
6. במידה והתקלה נמשכת למרות שכל התוכנות מותקנות כראוי, יש לפנות לספק שירותי BIM360 שלכם לתמיכה נוספת